Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby
Holomková, Kristina ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.